Új utak a magyar nyelvtan tanításában

Fő cikk tartalom

Jánk István

Absztrakt

Örömteli és üdvözlendő, hogy immáron nemcsak Romániában büszkélkedhetnek kiváló magyar nyelvtani feladatgyűjteménnyel és segédlettel, hanem Magyarországon is. Megjelent ugyanis egy egyelőre kisebb visszhangot kiváltó, ám annál fontosabb segédlet, amely a nyelvtanórák újragondolását hivatott segíteni. Pontosabban a nyelvtan, az azt tanuló gyermek, s az azt tanító tanár között fennálló – részben érthető és megmagyarázható, részben teljesességgel érthetetlen – távolság csökkentését. A Kugler Nóra főszerkesztésében megjelent Magyar nyelvtan – a nyelvi jel. Funkcionális Szemléletű gyakorlatok 9–12. évfolyam számára c. feladatgyűjteményről és az ahhoz kapcsolódó tanári kézikönyvről lesz szó.

Cikk részletek

Hogyan kell idézni
Jánk, I. (2020). Új utak a magyar nyelvtan tanításában. Iskolakultúra, 30(4-5), 105-108. Elérés forrás http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/33270
Rovat
Kritika