A feladatmegosztás a diszruptív technológiák világában

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Absztrakt

Cikkemben a kognitív pszichológia szemszögéből tekintem át az IKT-környezetben jelentkező multitaskingról és hatásairól szóló, napjainkban jelentkező vitákat. A nagyobb vizsgálatok azt mutatják, hogy a valós életben a multitasking főleg az időfogyasztás szempontjából bír negatív hatásokkal. Az osztálytermi megfigyelések azt mutatják, hogy a feladatmegosztás csökkenti az olvasási időt, ugyanakkor a diszruptív technológiák elősegítik a társadalmi megerősítést, ami mindenképpen további vizsgálatra érdemes tény. Központi kérdés, hogyan tudjuk az öntudatos felhasználókat megtanítani a hosszabb távú feladattudat fenntartására.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Hogyan kell idézni
Pléh, C. (2019). A feladatmegosztás a diszruptív technológiák világában. Iskolakultúra, 29(4-5), 3-15. https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2019.4-5.3
Rovat
Konferencia