Kritikusan az iskolapadban

Fő cikk tartalom

Anita Krausz

Absztrakt

A véleményformálás, a kritika megfogalmazása a gondolkodás olyan bonyolultabb formája, amely számos kognitív tényező hatását feltételezi. A 2014-ben megjelent Kritikai gondolkodás az osztályterembencímű könyv a téma fontosságára hívja fel a figyelmünket oly módon, hogy ismerteti annak pedagógiai – elméleti és gyakorlati – szintjeit. Fábián Gyöngyi könyvének nagy érdeme, hogy egy máig vitatott kérdéskört jár körbe, melynek fejlesztésére az oktatásban használatos eljárásaival, módszereivel kapcsolatban egyértelmű ajánlások még ma sincsenek.

Cikk részletek

Hogyan kell idézni
Krausz, A. (2017). Kritikusan az iskolapadban. Iskolakultúra, 27(1-12), 212-214. Elérés forrás http://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21909
Rovat
Cikkek