A történelmi gondolkodás fejlesztése

Main Article Content

László Kojanitz

Absztrakt

Az új curriculumok világszerte egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a tanulói gondolkodás fejlesztésére. Mindinkább általánossá kezd válni az a felfogás, hogy az iskolai tudás legértékesebb részét a magasabb szintű gondolkodási képességek jelentik, mivel a megszerzett ismeretek rugalmas adaptálása ezek által valósulhat meg. Ilyen képességek birtokában tudjuk a körülöttünk lévő világ jelenségeit helyesen értelmezni és a felmerülő problémákra megfelelő válaszokat találni.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Kojanitz, L. (2013). A történelmi gondolkodás fejlesztése. Iskolakultúra, 23(2), 28–47. Elérés forrás https://www.iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21365
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek