Vári Péter – Andor Csaba – Bánfi Ilona – Felvégi Emese – Horváth Zsuzsanna – Krolopp Judit – Rózsa
Csaba – Szalay Balázs
Felnőtt írásbeliség-vizsgálat 3

Cs. Czachesz Erzsébet
Ki tud olvasni? 21

Kegyesné Szekeres Erika
A fiúk és a lányok eltérő olvasási szokásairól 31

Szépe György
Nyelvpolitikai elvek a 21. század számára 38

Nagy Attila
Stagnálás, romlás vagy olvasásfejlesztés? 47

Gereben Ferenc
Olvasáskultúránkról – szociológiai nézőpontból 52

Bókay Antal
Határterület és senkiföldje 56

Boldizsár Ildikó
Olvasókönyvek az általános iskola 2., 3., 4. osztálya számára 68

Cserhalmi Zsuzsa
Tankönyv és irodalomtanítás 71

Arató László
A szöveg vonzásában 75

Domokos Zsuzsa
Mit ér az ember, ha magyartanár? 78

Jankay Éva – Pála Károly
Iskolarendszer és irodalomtanítás Nagy-Britanniában 82

Rab Irén
Irodalomtanítás Németországban 93

Nagy Miklós Mihály
Egy tengeralattjáró-katasztrófa politikai földrajza 97

Pelles Tamás
A fiumei Tengerészeti Akadémia 105

Bajor Zoltánné
Szerződéskötés a tanulókkal 107

Horváthné Papp Ibolya
Az iskola környezeti nevelési programja 111

Golnhofer Erzsébet
Minőség és oktatásmenedzsment 116
(Éva Balázs – Fons van Wieringen – Leonard Watson [szerk.]: Quality and educational management. An
European issue)


01/5