Cs. Czachesz Erzsébet
Az olvasásmegértés és tanítása 3

Gáspár Csaba László
A személy megismeréséről 16

Sebő Péter
A tudomány tanításáról 30

Takács Gábor
A játék és a tréfa szerepe a kisiskolások matematikaoktatásában 48

Csillag Ferenc
"Belülről és kívülről" 59

Lőrincz Csongor
A retorika temporalitása 69

Szirák Péter
Az olvasás "visszatérése" 82

Rácz I. Péter
"mi végre az olvasás, mi végre a könyv?" 85

Csányi Erzsébet
Mese-beszéd: önreflexió az antik regényben 89

Kiss Antal
Arany János moza-ikon? 93

Bednanics Gábor
Mit jelent "olvasni"? 98

Salló László
A fiatal Babits világszemlélete 104

Tóth Zoltán
Egy kémiai tévképzet nyomában 108

Csíkos Csaba
Nem-paraméteres statisztikai módszerek alkalmazási lehetőségei a pedagógiai kutatásban 113

99/2