Szabó Éva – Jagodics Balázs
Erőforrások és követelmények 3

Mesterházy Mária – Vámos Ágnes
Pedagógusok nézetei az érzelmi kompetenciáról 16




Kovács Árpád
Altum silentium 34

Bókay Antal
Az elmondhatatlan és elhallgathatatlan 51

Kovács Gábor
A „valami” jelentése
Arany János költészetében 61

Horváth Kornélia
A versbeszéd egzisztenciál-ontológiai
elköteleződéséről 71

Ladányi István
A semmit mondás változatai
és jelentései Tolnai Ottó árvacsáth
verseiben 82




Szabó Norbert
Beszámoló a II. Digitális Zenepedagógiai
és Módszertani Konferenciáról 88

Czeglédi Sándor
Történelemtanítás tudományos
háttér nélkül? 94

Szabó László
Törismeret II. rész 97

Szabó Dóra Fanni
A rövidített Who jól-lét kérdőív
gyermekek körében való
alkalmazásának lehetőségei 113

 


Hegedűs Szilvia
A társas viselkedés fejlesztéséről 119

Szerdi Ilona
Merjük gyermekeinket gondolkodásra
ösztönözni! 122

 


16/11