Herzog Csilla – Racsko Réka
Táblagép az osztályteremben 3

Habók Anita
Tanulási és nyelvtanulási stratégiák
használata az általános iskola végén és
a középiskola elején 23

Kékes Szabó Marietta
A tárgyválasztás és -használat
sajátosságai óvodás és kisiskolás
gyermekek körében 39

Kecskeméti Judit – D. Molnár Éva
8. és 9. évfolyamos tanulók
földrajztanulásának sajátosságai
a tanítási módszerekkel
összefüggésben 58

Pikó Bettina – Dobos Bianka
A zenei teljesítményszorongás
rizikó- és protektív faktorai 73

Trencsényi László – Nagy Ádám
Tanórán innen, iskolán túl:
a szociálpedagógiai gondolat
létjogosultsága 81




Varga József– Madaras Atilla –
Gáspár Bencéné Vér Katalin
A közoktatás színvonala
és finanszírozása közötti kapcsolat
Magyarországon 2003–2013 között 98

Szabó László
Törismeret I. rész 110

 


Véry Dalma
Az identitás perspektívái 130

 


16/10