Nagy Mária
Szakmai szerveződések a magyar közoktatásban 3

Domokos Zsuzsa
A történelemoktatás ideológiai aspektusai 17

Gabnai Katalin
Diákjog és drámapedagógia 25

Gáspár Csaba László
Ember és Kultúra 37

Tomka Miklós
Kereszténység a modern társadalomban 47

Farkas Attila Márton
Poszthippi vallásosság későantik tanulságokkal 57

Orbán György
Az olvasásról 68

Baricné Kocsis Éva
Mit olvas a diák? 71

Balogh B. Márton
Az irodalom élni segít 79

Meláth Ferencné
Az innovációtól a helyi tanterv készítéséig 99

Beda Künzle–Martin Müller–Martin Thurnherr–Lukas Westeslag
Autonómia a tanártovábbképzésben 106

P. Miklós Tamás
„Állami” ifjúsági egyesületek a század eleji Magyarországon 116


Holnapy Dezső
Oktatunk, vagy elvtelenül kiszolgálunk? 125

Menyhért Anna
Kipányvázott lótuszok vára 127

Hannes Böhringer
Életművészet 139

Sebők Zoltán
Borotvaélen 144

Bogoly József Ágoston
Irodalomelméleti kérdések Paul Ricoeur bibliai hermeneutikájában 150

Szentpéteri Márton
A posztszoc karnevál 156

Móró István
Áttérés 220 V-ról 230 V-ra 161

Both Vilma
Tiltás – tudás – hatalom 164

H. Nagy Péter
A nemek tekintetében 167

Hartai László
Mozgókép- és médiaoktatás közoktatási integrációs programja

Ilja kabakov–Boris Groys
Az installáció művészete

98/6-7