Porogi András
Tudás és tankönyv: a történelemtudás mérése ötödik osztályos tanulóknál 3

Kasik László
A szociális kompetencia fejlesztésének elmélete és gyakorlata 21

Török Dóra - Csizér Kata
Nyelvtanulási motiváció az angol szakos egyetemisták körében 38

Jakab György
Lehet-e közös magyar-szlovák történelemkönyvet írni? 2. 50

Csíkos Csaba
Néhány EARLI-közeli írásról 63

Martin Ubani
A vallás értelmezései 64

Ana Cristina Quelhas - Csongor Juhos - Jorge Senos
Tényelleni (counter-factual) gondolkodás egyetemi tanulási kontextusban 74

David Whitebread - Deborah Pino Pasternak - Claire Sangster - Penny Coltman
A metakogníció nemverbális indikátorai kisgyermekkorban 82

Lieven Verschaffel - Joke Torbeyns - Bert De Smedt - Koen Luwel -
Wim Van Dooren
A stratégiahasználat rugalmassága az alsó tagozatos matematikában:
elemzés és fejlesztés 92


Kiss László
Projektpedagógia a felsooktatásban 103

Vajda Barnabás
Modernizálódó történelemtanítás - kisebbségi helyzetben 110

Koltay Tibor
Információs muveltség: fogalmak, mítoszok, kommunikáció 119

Erdos Zoltán
Értelmezés és megértés 129

Zalay Szabolcs
A konstruktív drámapedagógia a pedagógiai filozófia rendszertanában 144

Kis Jenoné Kenesei Éva
Kodály Zoltán a tanítók képzésérol 151

Miklós Zoltán
Felvételitol avatásig - értékelés a Ludovika Akadémián 164

Szücs László Gergely
Volt-e a magyar filozófiaoktatásnak aranykora? 169

Ardamica Zorán
Irodalomtanítás? A harmadik évezredben? 179


Biró Emese
A társadalmi nemek tudományának küzdelmes intézményesülése a
magyar felsooktatásban 187
(Peto Andrea (2006, szerk.): A társadalmi nemek oktatása Magyarországon)

Forray R. Katalin
Éva gyermekei és az egyenlotlenség eredete 193
(Görög-Karády Veronika (2006): Éva gyermekei és az egyenlotlenség eredete)

Batár Levente
A családi nyaggatástól a munkahelyi nyelvhasználatig 197
(Huszár Ágnes (szerk. 2006): A családi nyaggatástól a munkahelyi nyelvhasználatig)

Vékony Gábor
Bejárat a panelbe 202
( Varró Attila (2007): Kult-comics. Válogatott képregényes írások)


07/11-12